مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-03ورزشي

برگزاری مجموعه رویدادهای کارآفرینی «صندلی تجربه» در سمنان


رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از برگزاری مجموعه رویدادهای کارآفرینی با عنوان رویداد «صندلی تجربه» در سمنان خبر داد.

- برگزاری مجموعه رویدادهای کارآفرینی صندلی تجربه در سمنان ایسنا/سمنان رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از برگزاری مجموعه رویدادهای کارآفرینی با عنوان رویداد صندلی تجربه در سمنان خبر داد.

علی منصفی راد در گفت و گو با ایسنا گفت: مجموعه رویدادهای کارآفرینی صندلی تجربه ویژه جوانان و علاقه مندان به کارآفرینی و به همت مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و همکاری معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار می شود.

وی افزود: تا کنون دو رویداد از سلسله رویدادهای کارآفرینی در حوزه طراحی نرم افزارهای مبتنی بر تلفن همراه و کارآفرینی در حوزه تجارت الکترونیک با حضور اساتید و کارآفرینان برتر کشوری در این دو حوزه برگزار شده است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: مهندس مهدی مظفری از اساتید و کارآفرینان برتر کشور در حوزه طراحی نرم افزارهای تلفن همراه و همچنین مهندس فرزانه دانشمند، مؤسس و بنیانگذار استارتاپ چیگل(پلتفرم فروش اینترنتی بین المللی) به عنوان میزبان و سخنران حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجموعه رویدادهای کارآفرینی «صندلی تجربه» در سمنان

برگزاری مجموعه رویدادهای کارآفرینی «صندلی تجربه» در سمنان