مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-03سياسي

ناطق نوری وارد گود انتخابات 1400 می شود؟


با توجه به اظهارنظر برخی شخصیت های اصلاح طلب درباره ناطق نوری به نظر می رسد که اگر وی به صحنه بیاید، زمینه گسترده ای برای اجماع اصلاح طلبان بر او وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه شرق در گزارشی احتمال حضور ناطق نوری در انتخابات سال آینده را بررسی کرده است که بخش های مهم آن در ادامه از نظر می گذرد.

هرچه به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک تر می شویم، نام های بیشتری در میان اصلاح طلبان به عنوان نامزدهای بالقوه مطرح می شوند؛ چنان که روز گذشته محسن هاشمی رفسنجانی گفت: هم اکنون شرایط بیش از 10 نفر از کاندیداهای احتمالی در حزب [کارگزاران] مورد بررسی قرار گرفته که در نهایت بعضی از نامزدها از جمله من و آقای جهانگیری به عنوان پتانسیل های اصلی حزب برای کاندیداتوری در انتخابات مطرح شدیم.

برخی ها هم مثل آقای ظریف، زنگنه و پزشکیان به عنوان نامزدهای خارج حزب مطرح شدند که نسبت به آقای ظریف نظرات مثبت تر بود .

  برخی هم مانند فیض الله عرب سرخی از سید حسن خمینی به عنوان نامزدی مطلوب یاد می کنند؛ چنان که او چندی پیش در گفت وگو با شرق گفته بود: حضور چهره هایی مانند سیدحسن خمینی به دلیل اینکه دارای پایگاه اجتماعی و ریشه و سابقه مشخصی هستند، برای بسیاری مردم ملاک قرار می گیرد و می تواند مؤثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناطق نوری وارد گود انتخابات 1400 می شود؟

ناطق نوری وارد گود انتخابات 1400 می شود؟