مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-03فرهنگي

نمایش های برگزیده چهارمین جشنواره «چتر زندگی» معرفی شدند


نمایش های برگزیده گروه انتخاب چهارمین جشنواره تئاتر چتر زندگی شامل 22 اثر از 154 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گروه انتخاب این دوره جشنواره سید حسین پیغمبری، سامان خلیلیان و سیروس همتی، پس از بازبینی 154 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، نمایش های منتخب که به صورت مجازی در این دوره از جشنواره اجرا خواهد شد را انتخاب کردند.

گروه های راه یافته به جشنواره از سراسر کشور شامل زینب پاشا به کارگردانی مهدی صالحیار زاده از شهر مرند آذربایجان شرقی، نگهبان آب به کارگردانی مهدی روزبهانی از شهر ملایر استان همدان، هشت روز بدون تماس تصویری به کارگردانی مهدی حبیبی از شهر ملایر استان همدان و کاروان نمایش به کارگردانی مرتضی اسدی از کرمانشاه هستند.

از دیگر گروه های هنری جشنواره می توان از گروه های کویید 18 به کارگردانی امیرحسین انصافی از تهران، چیز میز به کارگردانی حسنا قبادی از ایلام، جنگ آب ها به کارگردانی احمد یوسلیانی از فریدونشهر اصفهان، تیرنامه به کارگردانی هادی کیانی از اصفهان و نبرد بام به کارگردانی مهدی ضیاییان پور از تهران یاد کرد.

شاخ ها به کارگردانی حسین رحمتی از رشت، یخچال به کارگردانی سعید خیراللهی از ایلام، نان داغ کباب داغ به کارگردانی مصطفی کولیوند از ایلام، به خاطر یک مشت زباله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش های برگزیده چهارمین جشنواره «چتر زندگی» معرفی شدند

نمایش های برگزیده چهارمین جشنواره «چتر زندگی» معرفی شدند