مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:402021-03-03سياسي

پرداخت حقوق ها در 1400 منوط به ثبت اطلاعات در سامانه شد


مجلس مصوب کرد که تخصیص اعتبار دستگاه ها و پرداخت حقوق کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی تنها با درج اطلاعات درآمدی در سامانه حقوق و دستمزد صورت گرفته و در غیر این صورت پرداختی ها غیرقانونی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 13 اسفند) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1400، با بندهای الحاقی 1 و 2 تبصره 12 ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

  براساس بند الحاقی 1 این تبصره؛ صدور اجازه تخصیص اعتبار دستگاههای و پرداخت حقوق کارکنان/ مدیران دستگاهها درسال 1400، منوط به احراز انجام تکالیف مندرج در ماده(29) قانون برنامه ششم توسعه است.

هرگونه اقدام برخلاف این بند به منزله تصرف غیرقانونی در اموال و وجوه عمومی است.

همچنین در بند الحاقی 2 این تبصره آمده است؛ پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شرکتهای آب و فاضلاب استانی و شرکت های توزیع برق استانها که نیروهای مسلح >وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تنها با مصوبه شورای عالی امنیت ملی مجاز خواهد بود.

دستگاههای مشمول این ماده مکلفند حقوق، فوق العاده ها، هزینه ها، کمک هزینه ها، کارانه، پرداخت های غیرماهانه و مزایای ناخالص پرداختی ماهانه اعم از مستمر و غیرمستمر، نقدی و غیرنقدی (معادل ریالی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حقوق ها در 1400 منوط به ثبت اطلاعات در سامانه شد

پرداخت حقوق ها در 1400 منوط به ثبت اطلاعات در سامانه شد