مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-03سياسي

مأموریتهای جدید برای جهاد دانشگاهی/ ایجاد نهاد پژوهش و فناوری


قائم مقام ستاد نقشه جامع علمی کشور از ایجاد نهاد پژوهش و فناوری و مشارکت در ارتقای کرسی های نظریه پردازی به عنوان ماموریت های جدید جهاد دانشگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور کبگانبیان در حاشیه یکصد و چهل و ششم جلسه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، بررسی مأموریت های جهاد دانشگاهی را موضوع اصلی این جلسه ذکر کرد و افزود: چند سال قبل از سوی ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور ماموریت هایی برای جهاد دانشگاهی تعریف شده بود که اولین این مأموریت ها مدیریت انتقال و توسعه فناوری در طرح های کلان توسعه ای و عمرانی است.

وی با اشاره به سابقه جهاد دانشگاهی در برخی از زمینه های فناوری اظهار کرد: بر این اساس درخواست ما این است که این نهاد نه به عنوان مجری طرح های فناوری بلکه به عنوان مدیر و ناظر بر انتقال دانش فنی وارد عمل شود که در این زمینه جهاد دانشگاهی به دلیل ارتباطاتی که با نهادهایی چون سازمان برنامه و بودجه و وزارت صمت داشته است، گزارشی را ارائه کرد و در این زمینه ارزیابی معاونت و ارزیابی ستاد اجرای نقشه جامع علمی کشور نیز ارائه شد.

کبگانیان با بیان اینکه برای اجرای مأموریت های جدید جهاد دانشگاهی چالش هایی وجود دارد، خاطر نشان کرد: بخشی از این مشکلات ناشی از اعمال تحریم ها علیه کشور و بخش دیگر از این چالش ها ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریتهای جدید برای جهاد دانشگاهی/ ایجاد نهاد پژوهش و فناوری

مأموریتهای جدید برای جهاد دانشگاهی/ ایجاد نهاد پژوهش و فناوری