مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-03سياسي

استفاده از ظرفیت بسیج برای کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی


فرماندار بویین زهرا بر استفاده از ظرفیت مردمی بسیج برای کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی در شهرستان بویین زهرا تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مصطفی آقاعلی در جلسه هماهنگی گشت مشترک رضویون از اجرای طرح مشترک گشت رضویون با هم افزایی و مشارکت ناجا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج به منظور دستیابی به امنیت محله محور در سطح شهرستان بویین زهرا خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت فوق العاده حفظ و ارتقای شاخص امنیت و آسایش عمومی اظهار کرد: یکی از ویژگی های مهم طرح گشت رضویون فراگیر بودن اقداماتی است که با هدف ارتقای امنیت عمومی در نقطه به نقطه شهرها و روستاها صورت می پذیرد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا استفاده از ظرفیت مردمی بسیج در این امر بزرگ را به منظور کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی مؤثر عنوان کرد و افزود: نقش بی بدیل نیروی مقاومت بسیج در شئون مختلف کشور و اشراف آن به وضعیت و موقعیت محلات می تواند با هم افزایی ناجا و بهره گیری از همه ظرفیت ها در راستای شناسایی بسترهای شکل گیری جرایم و مقابله با آنها مثمر ثمر واقع شود.

آقاعلی به دقت نظر در تصمیم گیری ها و حفظ کرامت انسانی مردم و حتی مجرمین و مرتکبین جرایم تأکید کرد و اظهار داشت: کاهش آسیب های اجتماعی و شناسایی عوامل مؤثر در آن در محلات و مناطق مختلف به منظور افزایش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بسیج برای کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی

استفاده از ظرفیت بسیج برای کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی