مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 03:002021-03-02سياسي

در شرایط فعلی تصویب شدن FATF به صلاح کشور نیست/ اول باید تمام تحریم ها لغو شوند


محمد رضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره مطرح شدن دوباره FATF اظهار کرد: - نماینده تبریز در مجلس گفت: در شرایط فعلی تصویب شدن FATF به صلاح کشور نیست و همچنین دردی را دوا نمی کند برای این که کشور دچار تحریم های سخت است یعنی تا زمانی که تمام تحریم ها لغو نشوند FATF نمی تواند کارایی لازم را برای کشور داشته باشد.

محمد رضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره مطرح شدن دوباره FATF اظهار کرد: آنقدر که برخی از دولتمردان مسئله FATF را مهم جلوه می دهند این طوری نیست چندین سال است که FATF ایران را در لیست سیاه خود قرار داده است حتی در زمان هایی که تحریمی وجود نداشت هم ایران جزء کشور های پر خطر به حساب می امد.

وی ادامه داد: پس این مسئله برای کشور جزءاهم ها نیست، زیرا تصویب شدن یا نشدن آن برای ایران فرقی ندارد یعنی قصد این توافقنامه این است که ایران در سیطره خود قرار دهد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در ضمن قوانینی مشابه قانون FATF را در کشور موجود داریم هم قانون مبارزه با حمایت مالی از تروریسم و هم قانون مبارزه با پولشویی که هر دوی آن ها مانع از داد و ستد گروه های تروریستی در سیستم بانکی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شرایط فعلی تصویب شدن FATF به صلاح کشور نیست/ اول باید تمام تحریم ها لغو شوند

در شرایط فعلی تصویب شدن FATF به صلاح کشور نیست/ اول باید تمام تحریم ها لغو شوند