مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 20:252021-03-02سياسي

مراسم تجلیل ازپزشک کارآفرین برگزار شد


امروز بنیاد نخبگان استان ایلام از پزشکی تجلیل کرد که هرچند فیلیپنی الاصل است اما مردم ایلام او را از خودشان می دانند و برای بسیاری از زنان این دیار یادآور لحظه های زیبای مادر شدن است.

- محسن شاه رضایی در مراسم تجلیل و تکریم از دکتر امیلیا عبدالهی، که به همت بنیاد نخبگان استان برگزار شد، با بیان اینکه تکریم و تجلیل از نخبگان در واقع فرصتی مناسب برای ثبت تجارب، ایده ها و اندیشه های نخبگان است، اظهار کرد: ثبت تجارب و پیشینه نخبگان و اهداف آنها نباید منوط و محدود به اینگونه مجالس و آیین ها باشد، بلکه باید هنرمندان، مستندسازان و رسانه ها وارد عمل شده و زندگی این افراد شاخص را با هنر خود به تصویر بکشند.

مدیرکل دفتر الگوسازی و تکریم بنیاد ملی نخبگان گفت : تکریم نخبگان به عنوان یک الگوسازی زیبا و قدرشناسانه باید در بطن جامعه نهادینه شود و موجب شور و نشاط اجتماعی در جامعه می شود، به عنوان مثال آیین تجلیل از دکتر امیلیا عبدالهی در واقع تکریم از یک فرد باتجربه از زمان جنگ و یک کارآفرین نمونه است که هم در زمان دفاع مقدس در جبهه خدمت رسانی بود و هم بعد از جنگ در حوزه کارآفرینی فردی موفق بوده است.

دکتر مریم حضرتی ، معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه تکریم امروز تجلیل از یک فرد نیست بکله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تجلیل ازپزشک کارآفرین برگزار شد

مراسم تجلیل ازپزشک کارآفرین برگزار شد