مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 19:502021-03-02سياسي

شهدای گمنام و مدافع حرم حاصل مقاومت و پایداری یک ملت است


شهدای گمنام و مدافع حرم حاصل مقاومت و پایداری یک ملت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد میر شریفی ظهر سه شنبه در چهارمین سالگرد تدفین 2 شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی دماوند که در سالن آمفی تئاتر شهید فخری زاده برگزار شد اظهار داشت: نکته حائز اهمیت است در خصوص معرفت و شناختی است که حضرت زینب (س) از توحید، اصل نبوت و ولایت دارد باید مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه شهر آبسرد گفت: از نگاه توحیدی آن حضرت در واقعه کربلا می توان به این جمله از ایشان بسنده کرد که با تمام تحمل مصیبت و سختی ها فرمودند جز زیبایی هیچ چیز دیگری ندیدم.

وی افزود: نکته دیگر حائز اهمیت بصیرت آن حضرت است و در صورتی که بسیاری از اصحاب امام حسین (ع) را تنها گذاشتند، اما ایشان کنار بردار ماندند.

میر شریفی بیان داشت: شجاعت بی نظیر حضرت زینب (س) خصلت دیگری این بزرگوار است و در شجاعت 3 شاخصه نترسیدن، مقابله با نفس عماره و ایستادگی در برابر سختی ها وجود دارد که هر 3 شاخصه را آن حضرت بهره مند بودند.

امام جمعه آبسرد با بیان اینکه 16 شهید گمنام را در شهرستان دماوند داریم که از این تعداد دو شهید بزرگوار این واحد دانشگاهی را متبرک کرده اند عنوان داشت: باید نام و خاطره شهدا در اذهان ما ماندگار باشد که موجب برکت و صیانت حداقل خودمان هستند چرا که شهدا زنده اند و نزد پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای گمنام و مدافع حرم حاصل مقاومت و پایداری یک ملت است

شهدای گمنام و مدافع حرم حاصل مقاومت و پایداری یک ملت است