مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 19:452021-03-02سياسي

تجسم و بازآفرینی مجاهدات دوران دفاع مقدس در آیینه همبستگی های مردمی در دوره کرونا


استاندار سمنان معتقد است که نمود جلوه هایی از مجاهدت مدافعان سلامت و بروز صحنه های ناب همکاری و همبستگی مردم در این دوران یادآور مجاهدات مردم در ستاد پشتیبانی جنگ دوران دفاع مقدس است.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان معتقد است که نمود جلوه هایی از مجاهدت مدافعان سلامت و بروز صحنه های ناب همکاری و همبستگی مردم در این دوران یادآور مجاهدات مردم در ستاد پشتیبانی جنگ دوران دفاع مقدس است.

اد خواهد شد که نه تنها در حل مسائل خود دچار مشکل می علیرضا آشناگر 12 اسفند ماه در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد به بازآفرینی مجاهدات دوران دفاع مقدس در آیینه همبستگی های مردمی در دوره شیوع کرونا و تلاش های مجاهدانه مدافعان سلامت اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت این مهم، باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جوان منتقل شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه این شورا اظهار کرد: برخی از جلسات ، جلسات کاری هستند و برای پیگیری و ارزیابی روند اجرای امور جاری استان دنبال می شوند که در جای خود بسیار عالی و لازم است، اما برخی جلسات دیگر بار معنوی و ارزشی ویژه ای دارند که قاعدتاً هدف گذاری خاصی نیز برای این گونه جلسات به انجام رسیده است که تحقق آن اهداف باید مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجسم و بازآفرینی مجاهدات دوران دفاع مقدس در آیینه همبستگی های مردمی در دوره کرونا

تجسم و بازآفرینی مجاهدات دوران دفاع مقدس در آیینه همبستگی های مردمی در دوره کرونا