مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 19:352021-03-02سياسي

تصمیمات بودجه ای مجلس/13/


ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه 1400 در بخش هزینه ای از مهمترین اخبار جلسه علنی نوبت عصر و شب امروز (سه شنبه) دوازدهم اسفند 1399 مجلس است که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

- ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه 1400 در بخش هزینه ای از مهمترین اخبار جلسه علنی نوبت عصر و شب امروز (سه شنبه) دوازدهم اسفند 1399 مجلس است که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجلس از یکشنبه هفته گذشته کار بررسی جزییات لایحه بودجه 1400 را شروع کرده است و پس از اتمام بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه و تعیین سقف درآمدها، وارد بررسی بخش هزینه ای این لایحه شد.

در جلسه نوبت عصر امروز، نمایندگان در مصوبه ای به شرکتهای آب منطقه ای استانها و سازمان آب و برق خوزستان اجازه دادند هزینه های خرید و نصب کنتورهای حجمی و هوشمند چاههای آب کشاورزی مجاز را تامین و اصل این تسهیلات را به صورت اقساط از صاحبان چاه ها دریافت کنند.

در جریان بررسی جزییات لایحه بودجه در بخش هزینه ای، نمایندگان مجلس مصوباتی را برای اصلاح شبکه آب روستایی، اجرای طرح های فاضلاب، اجرای طرحهای افزایش بهره وری آب و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی و اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات بودجه ای مجلس/13/

تصمیمات بودجه ای مجلس/13/