مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 19:102021-03-02سياسي

ارسال بیش از 400 اثر به دبیرخانه جشنواره «شراره در شمعدونی ها»


مدیر پروژه پیشگیری و کنترل خشونت دادگستری استان مرکزی از ارسال بیش از 400 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه شراره در شمعدونی ها خبر داد.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی برای پیشگیری و کاهش خشونت در جامعه طی دو سال اخیر اقدام به تهیه و تدوین سندی تحت عنوان سند پیشگیری و کاهش از خشونت کرد و به عنوان یکی از معدود معاونت های استان های مطرح کشور در بحث تهیه و تدوین سند پیشگیری و کاهش از خشونت شناخته شدکه برای نخستین بار اقدام به تدوین سند کرده است.

در سند پیشگیری و کاهش از خشونت 22 دستگاه مشارکت داشته و دادگستری استان بالغ بر 180 برنامه عملیاتی برای دستگاه های مشارکت کننده متناسب با تمامی بخش ها و گروه هایی همچون سالمندان، کودکان، زنان و غیره که ممکن است در معرض خشونت قرار بگیرند و در تمام موضوعات دینی، اجتماعی، روانشناختی و فرهنگی،پژوهشی و.

با محوریت توانمند سازی، ارتقاء سطح آگاهی و افزایش مهارت های فردی و بین فردی و.

با صرف بیش از 150نفر ساعت کار کارشناسی تدوین شده است.

در کنار تهیه و تدوین سند این معاونت احساس کرد یکی از مواردی که در سیاست گذاری ها و اقدامات برای افزایش فرهنگ صبر و بردباری مغفول مانده است استفاده از ظرفیت و پتانسیل های بخش های ذی نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 400 اثر به دبیرخانه جشنواره «شراره در شمعدونی ها»

ارسال بیش از 400 اثر به دبیرخانه جشنواره «شراره در شمعدونی ها»