مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 19:102021-03-02سياسي

انتخاب بیمارستان رضوی مشهد به عنوان واحد سبز خدماتی


در بیست و دومین همایش ملی انتخاب واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز کشور، بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد به عنوان واحد سبز خدماتی برگزیده خراسان رضوی در سال 1399 معرفی و تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآستان نیوز، مراسم اختتامیه این همایش ملی امروز با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت و عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در تهران برگزار شد و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا، برگزیدگان استانی از طریق ویدئو کنفرانس در آن شرکت کردند.

در حاشیه این مراسم محسن محور، مدیر عامل بیمارستان رضوی به فعالیت های سبز در این بیمارستان اشاره و اظهار کرد: تمامی موارد مرتبط با حفاظت از محیط زیست و داشتن بیمارستانی سبز از جمله میزان آلودگی هوا و صدا، مصرف منابع انرژی، امحاء زباله های عفونی و غیرعفونی و تصفیه فاضلاب در بیمارستان رضوی کنترل می شود و مورد توجه قرار دارد.

وی با اشاره به نقش شیوع بیماری کرونا در افزایش تولید زباله های عفونی گفت: ویروس کرونا از یک محیط آزمایشگاهی در جهان منتشر و همه گیر شد، بنابراین رعایت نکات بهداشتی در بخش هایی همچون امحاء زباله و تصفیه فاضلاب اهمیت ویژه ای در حفظ سلامت مردم دارد.

محور بر لزوم ادامه تلاش های بخش های مختلف بیمارستان رضوی برای ارتقاء امتیاز بیمارستان در دوره بعدی این همایش همچون توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب بیمارستان رضوی مشهد به عنوان واحد سبز خدماتی

انتخاب بیمارستان رضوی مشهد به عنوان واحد سبز خدماتی