مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-02سياسي

فرهنگ سازی و نهادینه کردن تذکر لسانی از اهداف قرارگاه 19دی است


جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: حجاب، فرهنگ سازی و نهادینه کردن تذکر لسانی، اصلاح ظاهری شهر قم از اهداف قرارگاه 19دی است.

- قم- جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: حجاب، فرهنگ سازی و نهادینه کردن تذکر لسانی، اصلاح ظاهری شهر قم از اهداف قرارگاه 19دی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: رسانه انقلابی باید حضور جریان ساز و تأثیرگذار داشته باشد و تشکیل جبهه ضد صهیونیستی انجام دهد، مفاهیم و معارف اسلامی را تبلیغ کند، با نفاق مبارزه کند و امید آفرینی، مقابله با آرایش جنگی دشمن به خصوص جنگ فرهنگی، ترویج اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی، رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجمات فرهنگی، پاسخ به شبهات، تقویت وحدت ملی در جهت آرمان های انقلاب حرکت کند.

سرهنگ موحد با اشاره به وظیفه قرارگاه 19 دی و با توجه به حضور همه جانبه سپاه در همه عرصه ها به عنوان دبیر این قرارگاه افزود: البته سپاه نیز هر چقدر بتواند در عرصه رسانه فعالیت جدی خواهد داشت و در همین راستا نیز باید در فضای رسانه ای بتوانیم با توجه به آنکه دشمنان درصدد تخریب چهره شهر مقدس قم هستند در موضوعات فرهنگی و بخصوص حجاب؛ بحث فرهنگ سازی و نهادینه شدن تذکر لسانی و اصلاح ظاهری استان قم را شاهد باشیم که این مهم گام بزرگی در تحقق اهداف قرارگاه 19 دی نیز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی و نهادینه کردن تذکر لسانی از اهداف قرارگاه 19دی است

فرهنگ سازی و نهادینه کردن تذکر لسانی از اهداف قرارگاه 19دی است