مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-02اقتصادي

همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ابتدای سال 1400


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که از ابتدای سال 1400 همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام می شود تا علاوه بر امتداد مرحله اول این طرح در سال جاری، - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که از ابتدای سال 1400 همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام می شود تا علاوه بر امتداد مرحله اول این طرح در سال جاری، تبعیض موجود بین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و سایر صندوق های بیمه ای کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار کرد: از بتدای سال 1400 این کار انجام خواهد شد که هم ادامه مسیر موجود است و هم برداشتن گام جدید برای از بین بردن فاصله ای که از آن تحت عنوان تبعیض در برخی صحبت های بازنشستگان که به حق است، یاد می شود.

وی افزود: بودجه تصویب شود، حتما این کار در فروردین انجام می شود.

شریعتمداری در پاسخ به اینکه کمترین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 2 میلیون و 800 هزار تومان است و در این صورت دیگر شاهد این رقم نخواهیم بود؟ گفت: حتما در زمینه همسان سازی حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی، روند نسبی رسیدن به سایر صندوق ها را دنبال می کنیم تا فاصله به حداقل برسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اینکه چرا دستمزد کارگران دقیقه نودی تصویب می شود؟ اظهار کرد: زیرا روند بررسی نرخ ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ابتدای سال 1400

همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ابتدای سال 1400