مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-02سياسي

راز بقای کشور فرهنگ ایرانی و اسلامی مردم است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به تاریخ پرافتخار ایران اسلامی گفت: راز بقای کشورمان فرهنگ ایرانی و اسلامی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخستین همایش بین المللی بزرگداشت خواجه رشیدالدین فضل الله همدانی ظهر امروز سه شنبه با محوریت وقف و علم الادیان با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و دانشکده الهیات دانشگاه تبریز در سه پنل تخصصی با حضور اساتید و پژوهشگرانی از ایران و آلمان در تالار علامه طباطبایی دانشگاه تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در این همایش با اشاره به اینکه خواجه رشیدالدین فضل الله همدانی یکی از بزرگترین دانشمندان کشورمان است، گفت: مورخان در اینکه خواجه رشیدالدین، جامع صفات برجسته و پسندیده بود، اتفاق نظر دارند.

وی با اشاره به اینکه پژوهشگران و دانشگاهیان در خصوص ابعاد علمی و معنوی خواجه رشیدالدین فضل الله همدانی تحقیق کنند، ادامه داد: خواجه رشیدالدین فضل الله همدانی به سبب فضیلت های چندگانه در علم، ادب و سیاست از موقعیتی ممتاز برخوردار بود.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه ایشان در سایه تدبیر و سیاست، مرتبه ای والا کسب کرد، گفت: تحقیق در احوال و آثار این دانشمند در کنار تجلیل از مقام بلند او، می تواند برای نسل امروز مشوق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز بقای کشور فرهنگ ایرانی و اسلامی مردم است

راز بقای کشور فرهنگ ایرانی و اسلامی مردم است