مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:202021-03-02اقتصادي

قصه تکراری گرانی میوه/ بازار به حال خود رها شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هر چه به عید نزدیک می شویم قیمت میوه شیبش تندتر می شود، افسار بازار رها شده و مثل اسب چموش هر جایی می تازد قیمت ها ثباتی ندارد و عددهای آن روز به روز بیشتر می شود دولت یا فکر اساسی کند که قیمت ها پایین بیاید یا با حذف .

- اگر چه دولت فرصت کارهای زیرساختی را ازدست داده است تا امروز به رغم فراوانی، میوه گران به دست مردم برسد، هنوز می تواند از فرصت کوتاه مانده به عید بیشتر استفاده کند تا قیمت میوه کمی بهتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هر چه به عید نزدیک می شویم قیمت میوه شیبش تندتر می شود، افسار بازار رها شده و مثل اسب چموش هر جایی می تازد قیمت ها ثباتی ندارد و عددهای آن روز به روز بیشتر می شود دولت یا فکر اساسی کند که قیمت ها پایین بیاید یا با حذف زودتر صفر پولها احساس گرانی را کمتر کند.

در سال 99 قیمت ها همیشه بالا بود و مسئولان هم قول های فراوان دادند که هیچ اثر نکرد.

آیا مسئولان برای زمان پرتقاضای عید که دو هفته بیشتر باقی نمانده فکری کرده اند؟ اتحادیه ای که به کسی پاسخگو نیست قیمت میوه از میدان مرکزی تره بار در اتوبان آزادگان که محل عمده فروشی است دو کیلومتر فاصله می گیرد و در محله های خانی آباد با 100 درصد افزایش قیمت به فروش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه تکراری گرانی میوه/ بازار به حال خود رها شده

قصه تکراری گرانی میوه/ بازار به حال خود رها شده