مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-02ورزشي

اخراج متخلفان پرونده ویلموتس از فدراسیون فوتبال


اتفاق جالب انتخابات فدراسیون فوتبال، رای نیاوردن اعضای هیات رییسه قبلی این فدراسیون بود تا تمام مدیران سابق این مجموعه ساختمان خیابان سئول را ترک کنند! - گروه ورزشی جی پلاس؛ در پایان انتخابات فدراسیون فوتبال، 11 چهره جدید مجوز حضور در هیات رییسه فدراسیون فوتبال به ریاست شهاب الدین عزیزی خادم را به دست آوردند.

این مدیران به جز عزیزی خادم، برای نخستین بار در کارنامه مدیریتی خود حضور در هیات رییسه فدراسیون فوتبال را تجربه می کنند.

اما نکته جالب توجه، پاسخ قاطع مجمع به اعضای هیات رییسه قبلی فدراسیون فوتبال بود.

از 9 نفری که در سال 95 به هیات رییسه این فدراسیون راه یافتند، هیچ کس با رای اعتماد مجمع این فدراسیون رو به رو نشد! در واقع از هیات رییسه ای که 5 سال قبل به ریاست مهدی تاج انتخاب شده بود و در این چند سال اتفاقات ناخوشایندی را برای فوتبال رقم زد، هیچ کس در این دوره حضور ندارد.

البته در روز انتخابات هدایت ممبینی و کاظم طالقانی دو عضو سابق هیات رییسه و همینطور محمدرضا ساکت دبیرکل سابق فدراسیون در بخش های مختلف نامزد شده بودند که همگی در رقابت با سایر نامزدها حذف شدند.

عبدالکاظم طالقانی با وجود برگزاری انتخابات هیات های استانی در این پنج سال، در رقابت با همتایان خود کم آورد و رای اعتماد نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج متخلفان پرونده ویلموتس از فدراسیون فوتبال

اخراج متخلفان پرونده ویلموتس از فدراسیون فوتبال