مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-02سياسي

خیریه ها در کار خیر، آستان قدس را رقیب خود ندانند


نباید خیریه های مردمی را دلسرد کرده و آن ها نباید آستان قدس را رقیب خود بدانند، چرا که این کار ممکن است منجر به تعطیلی کار آن ها شود.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: نباید خیریه های مردمی را دلسرد کرده و آن ها نباید آستان قدس را رقیب خود بدانند، چرا که این کار ممکن است منجر به تعطیلی کار آن ها شود.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در نشست دیدار با دبیران دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ها که ظهر امروز در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، با اشاره به اینکه کانون های خادمیاری استان ها باید ارتباط خوبی با خیریه های مردمی برقرار کنند، اظهار کرد: اگر خیریه ای وجود دارد که کار خیر انجام می دهد باید به آن کمک کرد تا کار خود را بهتر انجام دهد و آن اتفاق به نام خود آن خیریه رقم بخورد.

آستان قدس رضوی با هیچ مکانی رقابت ندارد و باید خیریه ها احساس کنند که آستان قدس رضوی در کنار آن ها است، نه رقیب آن ها.

وی با بیان اینکه کانون های خادمیاری باید ارتباط خوبی با تمام اقشار مردم برقرار کنند، افزود: این مراکز باید به شکلی باشد که تمام مردم، کانون را از آن خود بدانند و جذب آن شوند.

همان طور که امام رضا(ع) متعلق به تمام مردم است، کانون های خادمیاری نیز باید متعلق به تمام مردم باشند و نباید مردم تصور کنند کارهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیریه ها در کار خیر، آستان قدس را رقیب خود ندانند

خیریه ها در کار خیر، آستان قدس را رقیب خود ندانند