مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-02پزشكي

مراجعه به مراکز سرپایی کرونا در فارس افزایش یافته است


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، اعلام کرد که طی روزهای اخیر شاهد افزایش مراجعه به مراکز منتخب درمان سرپایی کروناویروس در استان فارس هستیم.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، اعلام کرد که طی روزهای اخیر شاهد افزایش مراجعه به مراکز منتخب درمان سرپایی کروناویروس در استان فارس هستیم.

دکتر مهرزاد لطفی، سه شنبه 12 اسفند در جلسه ستاد کرونای علوم پزشکی شیراز، گفت: افزایش قابل توجه مراجعان به مراکز منتخب درمان سرپایی کروناویروس در استان، نشان از افزایش سرعت ابتلا به این بیماری و انتقال آن در بین افراد جامعه است.

او با ابراز نگرانی از وضعیت پیش رو نسبت به بیماری کووید19 و ورود ویروس جهش یافته کرونا موسوم به انگلیسی در استان، افزود: بی توجهی ها و سهل انگاری ها در برابر کروناویروس، یک تهدید جدی بوده و افزایش موارد ابتلا و مرگ و میر را به همراه دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از افزایش ورودی بیماران به بیمارستان های فارس خبر داد و گفت: رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و افزایش موارد بستری در بیمارستان های استان، بحرانی دوباره را به همراه دارد و برای دستیابی به وضعیتی مناسب در استان، به همکاری و مشارکت کامل مردم در این زمینه نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه به مراکز سرپایی کرونا در فارس افزایش یافته است

مراجعه به مراکز سرپایی کرونا در فارس افزایش یافته است