مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-02سياسي

موسسات میانجیگری آزادی زندانیان ایجاد شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید موسسات میانجیگری آزادی زندانیان شکل گیرد که نقش بزرگان در این حوزه حائز اهمیت است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در مراسم آزادی زندانیان نیازمند همدان اظهار کرد: عظمت کار خیر به میزان تاثیرگذاری های اجتماعی آن است که می تواند در جامعه مواهب زیادی داشته باشد.

وی با بیان اینکه آزادی افراد گرفتار کار بزرگی است که اثرات زیادی در جامعه می گذارد گفت: وقتی یک نفر را آزاد می کنیم تنها آزادی یک نفر مطرح نیست و مجموعه ای از خدمت رسانی هم برای خانواده و هم جامعه اتفاق می افتد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: به افرادی که امروز آزاد می شوند و خانواده های آنها تبریک عرض می کنم و امیدوارم عاقبت بخیر شوند و هیچگاه این مشکلات برای کسی فراهم نشود .

وی از اقدام ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، اداره کل زندان ها، ستاد دیه و خیرین قدردانی کرد و افزود: یکی از ضروریات جامعه توسعه فرهنگ عفو و بخشش است.

شعبانی با بیان اینکه گاهی ستاد دیه و گاهی نیز ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و خیرین در امر نیک ورود می کنند تا یک نفر به هر دلیلی گرفتار شده آزاد شود که کار بسیار مبارکی است گفت: همه ما در یک جامعه اسلامی زندگی می کنیم و دردهای ما مشترک است و اگر کسی گرفتار شود سخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسات میانجیگری آزادی زندانیان ایجاد شود

موسسات میانجیگری آزادی زندانیان ایجاد شود