مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-02ورزشي

جایگاه کاراته زنجان در کشور قابل دفاع است


زنجان یکی از استان های ویژه این فدراسیون بوده و عملکرد آن در کشور قابل دفاع است.

- ایسنا/زنجان رییس فدراسیون کاراته گفت: زنجان یکی از استان های ویژه این فدراسیون بوده و عملکرد آن در کشور قابل دفاع است.

سید حسن طباطبایی ظهر امروز (12 اسفندماه) در مجمع انتخابات هیئت کاراته استان که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با یادآوری اینکه کاراته زنجان از دیرباز تا به امروز از وجود ورزشکاران، مربیان و داوران شاخص برخوردار بوده است، افزود: همه این ظرفیت ها باعث شده است تا امروز زنجان در عرصه باشگاهی از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز جمعیت قابل توجهی در استان زنجان در حوزه کاراته فعالیت می کنند، تصریح کرد: با وجود اینکه کاراته زنجان در سال های گذشته متحمل برخی از حواشی شده بود اما خوشبختانه طی چند سال اخیر و با هم افزایی و انسجام خوبی که در بین اعضای هیئت کاراته استان زنجان برقرار شد، شاهد موفقیت های روزافزونی بودیم که نمونه بارز آن رأی اعتماد حداکثری به رییس هیئت در مجمع انتخابات بود.

این مسئول با بیان اینکه امروز به واسطه تحریم ها شرایط اقتصادی دشواری را پشت سر می گذاریم که شیوع ویروس کرونا باعث تشدید این شرایط به ویژه در حوزه ورزش شده است، ادامه داد: نمونه بارز تاثیر شیوع ویرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه کاراته زنجان در کشور قابل دفاع است

جایگاه کاراته زنجان در کشور قابل دفاع است