مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-02دانش

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت آغاز شد + دفترچه راهنمای آزمون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام و ارسال مدارک برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، - ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت آغاز شد + دفترچه راهنمای آزمون ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1401 -1400 آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام و ارسال مدارک برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1401 -1400 از امروز 12 اسفند ماه آغاز شده است و تا 22 اسفند ماه 99 ادامه دارد.

با آغاز فرایند ثبت نام، دفترچه راهنمای شرکت در این آزمون نیز در سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی قرار گرفت و داوطلبان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.

sanjesh.

org و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

ضوابط و شرایط ثبت نام و برگزاری آزمون داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون هستند که دارای شرایط عمومی برخورداری از سلامت و توانایی جسمی به تناسب رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر، واجد کلیه شرایط عمومی متداول در آزمون های مختلف کشور، اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مندرج در قانون اساسی، پذیرفتن قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت آغاز شد + دفترچه راهنمای آزمون

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت آغاز شد + دفترچه راهنمای آزمون