مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:362021-03-02سياسي

پرنده نیشکر هفت تپه پای استاندار سابق خوزستان را در دادسرا کشاند


سرانجام همان گونه که قابل پیش بینی بود، بر اساس اعلام نماینده تهران در مجلس، پای استاندار خوزستان در ماجرای نیشکر هفت تپه به دادسرا کشیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روند خصوصی سازی شرکت نیشکر هفت تپه و ماجرای اعتصاب و اعتراض کارگران آن به شرایط کاری خود همچنان محل بروز اتفاقات جدیدی است.

مالکان این شرکت در دادگاه در حال دفاع از اتهامات خود در زمینه مسائل ارزی هستند و در همان زمان پای استاندار خوزستان به این پرونده کلان باز شد.

غلامرضا شریعتی در مقام دفاع از اتهام وارده صرفاً به جمله ماه پشت ابر نمی ماند بسنده کرد ولی همان گونه که این خبرگزاری پیش از این هم عنوان کرده بود، شریعتی در صورت خروج از استانداری خوزستان احتمالاً باید در دادگاه پاسخگوی اتهامات خود باشد.

در همین زمینه و در جدیدترین اتفاق پرونده شرکت نیشکر هفت تپه، احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی نوشت: خبرها حاکی از آن است که پرونده شریعتی استاندار سابق خوزستان به اتهام اعمال نفوذ در پرونده ابر متهم ارزی و مالک ‎هفت تپه (اسد بیگی)؛ این هفته در دستگاه قضایی به جریان افتاد.

ایشان در راهروهای دادسرا و پشت در اتاق بازپرس مشاهده شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرنده نیشکر هفت تپه پای استاندار سابق خوزستان را در دادسرا کشاند

پرنده نیشکر هفت تپه پای استاندار سابق خوزستان را در دادسرا کشاند