مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-02اقتصادي

مخالفت با سه درصد از متقاضیان راه اندازی صنایع در استان مرکزی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: در سال جاری با 3 درصد از افرادی که تقاضای راه اندازی یک واحد صنعتی را داشتند مخالفت شد که دلایل این مخالفت ها قطعا منطقی بوده است.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: در سال جاری با 3 درصد از افرادی که تقاضای راه اندازی یک واحد صنعتی را داشتند مخالفت شد که دلایل این مخالفت ها قطعا منطقی بوده است.

سعید فرخی 12 اسفندماه در بیست و دومین همایش ملی واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز با بیان اینکه توسعه پایدار دارای دو رکن اساسی است، افزود: حداکثرسازی رفاه اجتماعی و حفظ منابع و داشته های زیست محیطی و منابع طبیعی برای نسل های آینده از ارکان توسعه پایدار است و مسلما تجمیع این دو رکن کار دشواری خواهد بود.

وی تصریح کرد: صنعتگر ملزم است که در کنار انجام بهترین تولید با کمترین قیمت، سعی کند که از میراث آیندگان حراست کند و تحقق این امر سخت و هزینه های مترتب در این راستا نیز بسیار است.

فرخی با بیان اینکه در استان مرکزی نوع نگرش به وضعیت صنعت و صدور مجوزها منطقی و معقول و همراه با حس همکاری است، بیان کرد: در سال جاری با سه درصد از افرادی که تقاضای راه اندازی یک واحد صنعتی را داشتند مخالفت شده است که دلایل این مخالفت قطعا منطقی بوده و با اصلاحاتی می توانند مجدد تقاضا را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت با سه درصد از متقاضیان راه اندازی صنایع در استان مرکزی

مخالفت با سه درصد از متقاضیان راه اندازی صنایع در استان مرکزی