مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-02اقتصادي

خروجی آب تصفیه خانه ملایر جزء بهترین آب های سطحی جهان است


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه تصفیه خانه آب شرب ملایر با ظرفیت 380 متر بر ثانیه به اقتضای تخصیص، در پیک مصرف بیش از 500 متر بر ثانیه را تأمین می کند، - ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه تصفیه خانه آب شرب ملایر با ظرفیت 380 متر بر ثانیه به اقتضای تخصیص، در پیک مصرف بیش از 500 متر بر ثانیه را تأمین می کند، گفت: خروجی آب این تصفیه خانه با کدورت 0.

2NTU جزء بهترین آب های سطحی جهان است.

حمیدرضا جانباز سه شنبه 12 اسفندماه در آیین افتتاحیه تصفیه خانه آب شرب ملایر، با بیان اینکه این تصفیه خانه آب 170 هزار نفر از مردم ملایر و روستاهای مسیر را تأمین می کند، تصریح کرد: این تصفیه خانه با اعتبار 132 میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی و سرمایه گذاری بخش خصوصی، جزء معدود تصفیه خانه های آبی است که به روش BOT ساخته شده است.

وی از تجهیزات کنترلی، مدرن و استفاده از plc ها در این تصفیه خانه خبر داد و افزود: خروجی آب این تصفیه خانه با کدورت 0.

2NTU جزء بهترین آب های سطحی جهان است و 160 امین تصفیه خانه آب کشور و 40 امین تصفیه خانه افتتاح شده در دولت تدبیر و امید است.

جانباز به فعالیت 159 تصفیه خانه در کشور با ظرفیت 1109 میلیون مترمکعب در شبانه روز اشاره و خاطرنشان کرد: بیش از 25 درصد تصفیه خانه های آب کشور در دولت تدبیر و امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی آب تصفیه خانه ملایر جزء بهترین آب های سطحی جهان است

خروجی آب تصفیه خانه ملایر جزء بهترین آب های سطحی جهان است