مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-02اقتصادي

خالقی: انتظار می رود رسانه ها در زمینه رفع موانع تولید آذربایجان نقش آفرینی کنند


قائم مقام خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: اگر رسانه ها و صنعتگران استان در کنار یکدیگر باشند، حقوق و مطالبات آذربایجان در سطح ملی رساتر از گذشته تبیین و پیگیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازافق انلاین ، آرمان خالقی امروز در جمع اصحاب رسانه استان با تأکید بر جایگاه و نقش رسانه ها در تبیین مشکلات و مطالبات صنعتگران، تجار و تولیدکنندگان استان اظهار داشت: تعامل صنعت و رسانه راهگشای امور خواهد بود.

قائم مقام خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان این که رسانه ها نقش بسیار مهمی در تقویت و رونق تولید در کشور دارند، گفت: انتظار می رود رسانه ها در زمینه رفع موانع تولید آذربایجان نقش آفرینی کنند.

وی با بیان این که پیشینه تاریخی تبریز نشان می دهد در زمینه صنعت و تولید پیشتاز مناطق مختلف کشور بوده است، خاطرنشان کرد: امروز این نقش باید پررنگ تر از گذشته شود، البته جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان آذربایجان شرقی، الگویی مناسب برای دیگر استان های کشور شده است.

خالقی با تأکید بر این که تعامل میان صنعت و رسانه باید دو سویه و با تعریف پروژه های مشترک در راستای اعتلای جایگاه رسانه ای و صنعت استان ترسیم شود، تصریح کرد: باید به دنبال یافتن حلقه مفقوده میان صنعت و رسانه های استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالقی: انتظار می رود رسانه ها در زمینه رفع موانع تولید آذربایجان نقش آفرینی کنند

خالقی: انتظار می رود رسانه ها در زمینه رفع موانع تولید آذربایجان نقش آفرینی کنند