مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-02اقتصادي

فک رهن سند ملک وام دار با طرح رها بانک مسکن


تا قبل از آمدن طرح رها بانک مسکن، مالکین فقط زمانی می توانستند سند آپارتمان های وام دار خود را از رهن بانک خارج کنند که تمام اقساط آن پرداخت شده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ملک هفت، اما طرح رها بانک مسکن شرایطی را فراهم آورده که مالکین در صورت تمایل بتوانند فک رهن سند واحد مسکونی وام دار خود را زودتر انجام داده و حتی اقدام به فروش آن کنند.

در ادامه ملک هفت به مزایا و ایرادات این طرح خواهد پرداخت.

خدمات طرح رها بانک مسکن مالکان آپارتمان های وام دار با استفاده از طرح رها بانک مسکن، بدون اینکه اقساط وام خود را به طور کامل تسویه کنند، می توانند در پنج سال آخر دوره بازپرداخت وام، با سپرده گذاری 110 درصدی از باقی مانده اقساط، سند واحدمسکونی خود را از رهن بانک مسکن خارج کرده و از مزایای آزادی سند آپارتمان خود استفاده نمایند.

مدیر روابط عمومی بانک مسکن در خصوص این طرح می گوید، با اجرای طرح رها، مالکان می توانند 110 درصد از اقساط باقی مانده آپارتمان وام دار خود را به صورت سپرده در بانک مسکن قرار داده و سالانه از سود 20 درصدی آن بهره مند شوند.

مزایای طرح رهابانک مسکن مدیر شعب بانک مسکن در استان قزوین در خصوص این طرح توضیح داد: درحالت عادی و بدون استفاده از طرح رها بانک مسکن، مالک واحدمسکونی که برای خرید خانه اقدام به دریافت تسهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فک رهن سند ملک وام دار با طرح رها بانک مسکن

فک رهن سند ملک وام دار با طرح رها بانک مسکن