مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-02سياسي

صبر و توکل راه برون رفت از تحریم ها و تهدیدهای دشمنان است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: بر اساس آنچه خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده، راه برون رفت از تحریم ها و تهدیدهای دشمنان، - صبر و توکل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح سه شنبه در دیدار با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب استان یزد با اشاره خطبه شقشقیه حضرت علی (ع) که به نقد عملکرد خلفا پرداخته است، اظهار داشت: این مسئله را باید باور کنیم که در اسلام و انقلاب یک بعثت دوباره انجام شد و حرکتی دوباره نظیر حرکت انبیاء صورت گرفت.

وی با اشاره به تحولی که انقلاب اسلامی در دنیا ایجاد کرد، افزود: دکترین آمریکا این بود که اجازه ندهد کشورهای منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی حرکت به جلو و پیشرفت داشته باشند زیرا می دانستند که اگر به سمت اسلام بروند و قدرت تفکر در آنها تقویت شود، دیگر زیر بار ظلم آنها نخواهند رفت.

ناصری ادامه داد: امام خمینی (ره) با انقلاب خود، این سلطه آمریکایی ها و غربی ها برای داشتن یک امپراطوری بزرگ را شکست و حرکتی نظیر حرکت انبیاء انجام داد.

وی، انقلاب اسلامی را برگشت دوباره به آیین الله دانست و گفت: این آیین با پروتکل های غربی ها و آمریکایی ها سازگاری ندارد زیرا تز همه آنها این است که هیچ کشوری در خاورمیانه نباید رشد کند و سر بلند کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبر و توکل راه برون رفت از تحریم ها و تهدیدهای دشمنان است

صبر و توکل راه برون رفت از تحریم ها و تهدیدهای دشمنان است