مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-02بين الملل

پای دولت بایدن جای پای ترامپ؛ تعهد بر اجرای کامل تحریم ایران


گزینه پیشنهادی رییس جمهور آمریکا برای معاونت وزارت خزانه داری در جلسه کمیته مالی سنا بر تعهد خود برای اجرای سخت گیرانه تحریم های واشنگتن علیه ایران تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، والی ادیمو گزینه پیشنهادی جو بایدن برای معاونت وزارت خزانه داری آمریکا بر تعهد خود برای اجرای سخت گیرانه تحریم های ایالات متحده علیه ایران، روسیه و کشورهای دیگر تأکید کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، ادیمو در پاسخ به سؤالات اعضای کمیته مالی سنا، با تکرار مواضع دیگر مقام های عالی رتبه دولت بایدن در قبال ایران، جمهوری اسلامی را به عدم پایبندی به تعهدات برجامی متهم کرد و گفت تنها زمانی باید تحریم ها علیه ایران کاهش یاید که این کشور مجدداً تعهداتش را در قبال توافق هسته ای 2015 از سربگیرد.

ادیمو با تأکید بر لزوم پیشبرد تقابل با جمهوری اسلامی ایران در منطقه تأکید کرد که در صورتیکه بعنوان معاون وزیر خزانه داری آمریکا تأیید شود، با هرگونه تلاش ایران برای دور زدن تحریم ها مقابله خواهد کرد.

وی با تکرار اتهامات قبلی مقام های آمریکایی علیه جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی ایران ساعتی بعدتر گفت جمهوری اسلامی ایران زمان را برای برگزاری جلسه غیررسمی پیشنهادی توسط هماهنگ کننده اروپایی برجام مناسب نمی داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای دولت بایدن جای پای ترامپ؛ تعهد بر اجرای کامل تحریم ایران

پای دولت بایدن جای پای ترامپ؛ تعهد بر اجرای کامل تحریم ایران