مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-02اقتصادي

وعده چندباره وزارت جهاد برای کاهش قیمت مرغ


مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: با افزایش مراکز عرضه و همچنین میزان عرضه مرغ، قیمت این محصول هفته آینده به نرخ مصوب می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، رضا سالمی افزود: تاکنون مرغ گرم تنها از طریق میدان بهمن بین خرده فروشی ها توزیع می شد، اما از امروز توزیع مرغ به خرده فروشی ها در میدان تره بار پیروزی آغاز شده و از فردا هم در میدان تره بار تهرانپارس این توزیع آغاز می شود، هفته آینده نیز سردخانه هشت شهریور واقع در غرب تهران توزیع عمده مرغ را برای خرده فروشی ها آغاز می کند.

سالمی گفت: همچنین علاوه بر افزایش مراکز توزیع، میزان توزیع نیز که قبلاً 400 تن در روز بود به 800 تن در روز برای مرغ گرم افزایش می یابد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران افزود: از سوی دیگر از امروز توزیع مرغ منجمد نیز آغاز شده و روزانه بین 300 تا 400 تن مرغ منجمد نیز توزیع خواهد شد.

سالمی گفت: برای تأمین نیاز مرغ در تهران 500 تا 600 تن مرغ که از سایر استان ها وارد تهران می شوند از طریق کشتارگاه ها بین مراکز عرضه توزیع می شود.

وی افزود: از امروز، همزمان با افزایش عرضه مرغ، نظارت بر مراکز عرضه مخصوصاً خرده فروشی ها نیز افزایش می یابد و قرار است در این رابطه وزارت صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات اقدامات لازم را انجام دهند تا از دلال بازی و سودجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده چندباره وزارت جهاد برای کاهش قیمت مرغ

وعده چندباره وزارت جهاد برای کاهش قیمت مرغ