مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-02سياسي

بررسی سند راهبردی توسعه گردشگری ایران


مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از گردشگری وزارتخانه میراث فرهنگی با اشاره به بررسی سند راهبردی توسعه گردشگری ایران گفت: گردشگری ایران تا به حال فاقد یک نقشه راه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، نشست نقدی بر سند راهبردی توسعه گردشگری ایران با حضورعلیرضا رحیمی مدیرکل برنامه ریزی و حمایت از گردشگری وزارت میراث­ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شهاب طلایی، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و سعید شفیعا، دبیر نشست و عضو هسته علمی جهانگردی فرهنگی دانشگاه امام صادق (ع) به همت هسته جهانگردی فرهنگی دانشگاه امام صادق (ع) و که به تازگی به تایید هیئت وزیران رسیده است و از آن به عنوان سند راهبردی توسعه گردشگری ایران یاد می شود مورد بررسی قرار گیرد و نکات کاربردی و نظری مدنظر مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

در ادامه رحیمی مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از گردشگری وزارتخانه میراث فرهنگی، ضمن تشکر برای به بحث گذاشتن این موضوع با اهمیت در گردشگری ایران با اشاره به مبانی اولیه طرح های توسعه به چند سوال کوتاه بیان کرد: آیا برای توسعه گردشگری کشور برنامه ای وجود دارد؟ آیا پلنی در این مورد داریم یا اساسا تاریخچه ای از اسناد توسعه در مورد گردشگری وجود دارد؟ آیا ما می دانیم برای گردشگری کشور چه کار هایی باید انجام دهیم؟ وی در ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی سند راهبردی توسعه گردشگری ایران

بررسی سند راهبردی توسعه گردشگری ایران