مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-02پزشكي

خیز موج چهارم کرونا در یزد زیر سایه عادی انگاری


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام کرد: با کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی، بستری های مشکوک به کرونا در استان در حال افزایش است.

- ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام کرد: با کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی، بستری های مشکوک به کرونا در استان در حال افزایش است.

دکتر ابراهیم سلمانی در این باره اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته 35 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری و براساس معیارهای قطعی تشخیصی 44 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

وی افزود: خوشبختانه در شبانه روز گذشته فوت بیمار مبتلا به کرونا در استان به ثبت نرسیده است ولی در حال حاضر، 179 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 45 نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می کنند.

سلمانی تاکید کرد: متاسفانه در روزهای پایانی سال شاهد عادی انگاری این ویروس از سوی مردم هستیم، به طوری که استفاده از ماسک در استان به 61 درصد و رعایت فاصله اجتماعی به 49 درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبدا یزد، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به شناسایی بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی در استان نیز تصریح کرد: در صورت ادامه روند کاهشی رعایت شیوه نامه های بهداشتی با فرا رسیدن بهار طبیعت، شاهد خزان عزیزانمان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز موج چهارم کرونا در یزد زیر سایه عادی انگاری

خیز موج چهارم کرونا در یزد زیر سایه عادی انگاری