مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 05:052021-03-02اقتصادي

بازار کساد پلاستیک های زیست تخریب پذیر در ایران


یک مخترع پلاستیک های زیست تخریب پذیر، عدم فرهنگ سازی مناسب در استفاده از این محصول را علت اصلی بازار کساد چنین محصولاتی در ایران و در نتیجه صادرات این محصولات دانست.

- ایسنا/همدان یک مخترع پلاستیک های زیست تخریب پذیر، عدم فرهنگ سازی مناسب در استفاده از این محصول را علت اصلی بازار کساد چنین محصولاتی در ایران و در نتیجه صادرات این محصولات دانست.

پیمان مرادی، عضو هیئت مدیره یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در شهرستان ملایر در گفت وگو با ایسنا، به آغاز فعالیت این شرکت از سال 91 اشاره و اظهار کرد: این شرکت در سه زمینه تولید تجهیزات پزشکی شامل اُرتزهای توانبخشی و بازتوانی، تولید پلاستیک های زیست تخریب پذیر و نیز تهیه محتواهای آموزشی برای دانش آموزان فعالیت می کند و تاکنون برای بیش از 250 نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

وی از هفت اختراع در زمینه پزشکی و تهیه اُرتزهای توانبخشی در این شرکت دانش بنیان خبر داد و افزود: بازار هدف اُرتزهای توانبخشی که به منظور کاهش فشار مکانیکی بر اندام های آسیب دیده و تسهیل حرکت مورد استفاده قرار می گیرند، کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه است.

مرادی نبود بودجه کافی در مراکز درمانی کشور برای خرید اُرتزهای پزشکی را مهمترین علت بازار فروش محدود این محصول در ایران دانست و یادآور شد: مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار کساد پلاستیک های زیست تخریب پذیر در ایران

بازار کساد پلاستیک های زیست تخریب پذیر در ایران