مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 23:502021-03-01اقتصادي

مالیات گیری از خودروهای میلیاردی بازار آنها را کساد می کند؟!


در شرایطی برخی طرح اخذ مالیات از خودروهایی با ارزش ریالی بیش یک میلیارد تومان را عاملی برای کسادی بازار عنوان می کنند که براساس تعرفه اعلام شده، - مالیات گیری از خودروهای میلیاردی بازار آنها را کساد می کند؟! در شرایطی برخی طرح اخذ مالیات از خودروهایی با ارزش ریالی بیش یک میلیارد تومان را عاملی برای کسادی بازار عنوان می کنند که براساس تعرفه اعلام شده، دارنده یک خودرو 1.

5 میلیارد تومانی سالانه ملزم به پرداخت تنها پنج میلیون تومان یا مالک یک خودرو با ارزش 4.

8 میلیارد تومانی در نهایت سالانه 92 میلیون تومان مالیات خواهد پرداخت؛ لذا به نظر نمی رسد این مالیاتها برای کسانی که توانایی خرید خودروهای میلیاردی دارند، چندان اهمیت داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجم اسفند ماه سال جاری بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی مجلس و بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1400، بند الحاقی 7 تبصره 6 ماده واحده لایحه بودجه را بررسی کرده و براساس آن مصوب کردند تا کلیه مالکان خودرو (اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی) انواع خودروهای سواری و وانت های دو کابین دارای شماره انتظامی شخصی به نام خود و فرزندان کمتر از 18 سال و محجور تحت تکفل که در پایان هر سال مجموع ارزش خودرو آن ها بالغ بر یک میلیارد تومان است، مشمول پرداخت مالیات سالانه خودرو خود شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات گیری از خودروهای میلیاردی بازار آنها را کساد می کند؟!

مالیات گیری از خودروهای میلیاردی بازار آنها را کساد می کند؟!