مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 21:252021-03-01پزشكي

طوفان کرونا در تولد یک سالگی اش


کرونا با ما و زندگیمان چه کرد؟ کارهایی که برایمان تبدیل به روزمرگی شده بود، این روزها تبدیل به حسرت و داغی بر دل شده اند، کرونا آمد و بسیاری از چیزها را از میانمان برد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری کرونا با ما و زندگیمان چه کرد؟ کارهایی که برایمان تبدیل به روزمرگی شده بود، این روزها تبدیل به حسرت و داغی بر دل شده اند، کرونا آمد و بسیاری از چیزها را از میانمان برد.

این ویروس لعنتی داغ بسیاری از عزیزانمان را بر دلمان نشاند و دیدیم که زندگی بدون یکدیگر، دیگر زیبایی نخواهد داشت، این ویروس به ما آموخت که ارزش های واقعی جامعه چه کسانی هستند و کادر درمانی هر کشوری بسیار ارزشمندتر از سلبریتی ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 12 اسفندماه 98 حوالی ظهر بود که خبر نخستین ابتلای یک شهروند چهارمحال و بختیاری به ویروس کرونا از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اعلام شد و دقیقا در آستانه یک سالگی این ویروس ناخوانده در استان، باید خبر از ورود ویروس انگلیسی کرونا را منتشر کنیم.

کرونا در یکسال اخیر در کشور رنگین کمان به راه انداخته، یک روز سفید، یک روز خاکستری، زرد، قرمز، نارنجی و این روزها آبی، هر کدام از این رنگ ها نشان دهنده وضعیت شهرها از نظر شیوع ویروس کرونا است و این رنگ بندی ها مبنای تصمیمات مسئولان برای اعمال محدودیت و ممنوعیت قرار می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان کرونا در تولد یک سالگی اش

طوفان کرونا در تولد یک سالگی اش