مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 20:102021-03-01بين الملل

ادعای جدید پنتاگون در مورد حمله به شرق سوریه


«جان کربی» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا امروز گفت که ارزیابی وزارت دفاع درباره حمله جنگنده های آمریکایی به شرق سوریه این است که یکی نفر در این حمله کشته شده و 2 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

- جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا امروز گفت که ارزیابی وزارت دفاع درباره حمله جنگنده های آمریکایی به شرق سوریه این است که یکی نفر در این حمله کشته شده و 2 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، جان کربی که در کنفرانس خبری روزانه پنتاگون صحبت می کرد، درباره انتشار گزارش قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار سعودی گفت: کاخ سفید شفاف ساخته که روابط سیاسی ما با ریاض در مقایسه با دولت قبلی تغییری نخواهد کرد .

کربی اضافه کرد: روابط نظامی ما با سعودی ها مستحکم بوده و مستحکم باقی خواهد ماند .

جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا امروز (دوشنبه) گفت که ارزیابی وزارت دفاع درباره حمله جنگنده های آمریکایی به شرق سوریه این است که یکی نفر در این حمله کشته شده و 2 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا هفته پیش در تشریح تجاوز جنگنده های آمریکایی به نقطه ای در شرق سوریه گفت که دو جنگنده اف-15 با هفت موشک هدایت شونده نقطه کنترلی در منطقه بوکمال در طرف سوریه را هدف قرار داده که طی آن 9 تاسیسات ویران شده و بخشی از دو تاسیسات دیگر نیز تخریب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای جدید پنتاگون در مورد حمله به شرق سوریه

ادعای جدید پنتاگون در مورد حمله به شرق سوریه