مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 19:452021-03-01اقتصادي

ظرفیت بخش های کرونایی بیمارستان شهدای ایذه تکمیل شد


ظرفیت بخش های مراقبت ویژه و داخلی کرونا در بیمارستان شهدای این شهرستان تکمیل شد.

- حسن نبوتی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به افزایش تعداد بیماران کرونایی در شهرستان ایذه اظهار کرد: ظرفیت تمام تخت های موجود در بخش مراقبت های ویژه و داخلی، ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان شهدای ایذه به عنوان تنها بیمارستان شهرستان تکمیل شده است.

 وی با بیان اینکه دیگر جایی برای بستری بیماران جدید وجود ندارد افزود: انتظار می رود شهروندان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی از حضور غیر ضروری در اماکن شلوغ و پرتردد پرهیز کنند.

 سرپرست فرمانداری ایذه با بیان اینکه کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان نیازمند تلاش و همکاری خود شهروندان است اضافه کرد: انتظار می رود شهروندان در تجمعات، به ویژه مراسمات شادی و عزا شرکت نکنند تا شاهد کاهش ابتلا به این ویروس باشیم.

 نبوتی با بیان اینکه ادامه این وضعیت شهرستان ایذه را در وضعیت قرمز قرار خواهد داد گفت: بازار یکی دیگر از اصلی ترین عوامل شیوع ویروس کرونا است و با توجه به این که معیشت بسیاری از خانواده ها از طریق کسب و کار و بازار تامین می شود و تعطیلی آن باعث فشار اقتصادی بر این قشر می شود و انتظار می رود شهروندان برای پیشگیری از تعطیلی غیرضروری به آن پرهیز کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بخش های کرونایی بیمارستان شهدای ایذه تکمیل شد

ظرفیت بخش های کرونایی بیمارستان شهدای ایذه تکمیل شد