مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 18:352021-03-01دانش

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرضا معارفه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد محمدرضایی مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرضا در مراسمی معارفه و از زحمات عرفان سنایی، - مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرضا در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاهی و بسیج دانشجویی استان اصفهان معارفه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد محمدرضایی مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرضا در مراسمی معارفه و از زحمات عرفان سنایی، مسئول پیشین این تشکل دانشجویی تقدیر شد.

انوری، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان در این مراسم با تأکید بر نهضت مساله محوری دانشجویان اظهار کرد: تشکل بسیج دانشجویی امروزه علمدار جریان مساله محوری و نقش آفرینی است و در شرایط تعطیلی دانشگاه ها و نبود دانشجو، دانشجویان بسیجی حضوری فعال و پویا در حوزه های مختلف خدمت رسانی دارند.

وی افزود: سال گذشته با تشکل قرارگاه مبارزه با کرونا دانشجویان بسیجی توانستند محلول سالم سازی سطوح را تولید کنند که این اتفاق مبارک با روحیه جهادی دانشجویان صورت گرفت.

در ادامه این مراسم، سنایی، مسئول پیشین این تشکل دانشجویی به ارائه گزارشی از اقدامات دو سال اخیر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرضا پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرضا معارفه شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرضا معارفه شد