مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 17:552021-03-01بين الملل

واکنش دمشق به حملات امروز رژیم صهیونیستی به سوریه


وزارت خارجه سوریه در دو نامه به دبیرکل سازمان ملل و رییس شورای امنیت از حملات امروز رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سانا، وزارت خارجه سوریه در دو نامه به دبیرکل سازمان ملل و رییس شورای امنیت از حملات امروز رژیم صهیونیستی انتقاد و اعلام کرد: در ساعت 10:16 شامگاه یکشنبه جنگنده های رژیم صهیونیستی حمله موشکی از سمت جولان اشغالی سوریه علیه بعضی اهداف واقع در اطراف دمشق را انجام داد.

وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد: پذیرش توجیهات امریکا و اسراییل از سوی جامعه جهانی به معنای آن است که جهان تبدیل به جنگلی شده است که سازمان ملل در آن هیچ سلطه ای ندارد.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: این تجاوز جدید اسراییل دو روز پس از حمله هوایی آمریکا و تعرض آن به حاکمیت سوریه در استان دیر الزور و در مرز سوریه با عراق رخ داد و اصولاً تجاوزهای اسراییل مورد حمایت و پشتیبانی دولت های پیاپی آمریکا و برخی کشورهای غربی قرار دارد و مسئولین اسراییل هم می دانند که به خاطر جنایاتشان بازخواست نمی شوند.

در این نامه آمده است: دشمن اسراییلی تجاوز خود به دمشق را بر مبنای ادعاهایی دروغین و نظامی انجام داده که از سوی همه متجاوزان به حاکمیت سوریه از جمله رژیم های اشغالگر آمریکا و اسراییل به کار گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دمشق به حملات امروز رژیم صهیونیستی به سوریه

واکنش دمشق به حملات امروز رژیم صهیونیستی به سوریه