مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 17:252021-03-01حوادث

جرائم فضای مجازی در استان یزد افزایش یافته است


فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: با توجه به این که اکثر جرائم به سمت فضای مجازی رفته است باید در این حوزه بیش از پیش فعال شود و در همین راستا نیز در سال 1400 پلیس فتای شهرستان ابرکوه راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/یزد فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: با توجه به این که اکثر جرائم به سمت فضای مجازی رفته است باید در این حوزه بیش از پیش فعال شود و در همین راستا نیز در سال 1400 پلیس فتای شهرستان ابرکوه راه اندازی خواهد شد.

سردار عباسعلی بهدانی فر روز گذشته در جمع مسئولین شهرستان ابرکوه پیرامون افزایش جرائم در فضای مجازی، اظهار کرد: افکار مجرمین تغییر نکرده بلکه ابزار آن ها عوض شده و به جای سلاح از فضای مجازی استفاده می کنند و این در حالیست که مجرمین سایبری خطرناک تر از سایر مجرمین هستند.

وی با بیان این که در استان یزد جرائم فضای مجازی افزایش داشته است، افزود: امروزه خانواده ها درگیر مسائل و مشکلات حوزه های اقتصادی و معیشتی هستند و بخش عمده تربیت فرزندان را به جامعه سپرده اند بنابراین ضرورت راه اندازی پلیس فتا در شهرستان و همچنین آگاه سازی مردم در حوزه های مختلف به شدت احساس می شود.

بهدانی فر پیرامون نیاز به ایستگاه ایست و بازرسی در ورودی استان یزد از سمت شهرستان ابرکوه نیز ابراز کرد: بسیاری از سرقت های خشن که در استان یزد انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرائم فضای مجازی در استان یزد افزایش یافته است

جرائم فضای مجازی در استان یزد افزایش یافته است