مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 13:102021-03-01سياسي

اعطای نشان افتخار «قهرمان ملی تالاب ها» به مدیرکل محیط زیست گلستان


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست؛ نشان افتخار و ارزنده «قهرمان ملی تالاب ها» را به محمدرضا کنعانی مدیرکل محیط زیست استان گلستان اعطاء کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از محیط زیست استان گلستان، جشنواره و همایش بین المللی روز جهانی تالاب ها و پنجاهمین سالروز تاسیس و تصویب کنوانسیون رامسر کنوانسیون حفاظت از تالاب ها و پرندگان مهاجر ، صحنه ای درخور و عرصه ای برای ثبت شایستگی ها و افتخارات محیط زیست گلستان بود.

همایش بین المللی یاد شده به منظور گرامیداشت روز جهانی تالاب ها و پنجاهمین سالروز تاسیس و تصویب برنامه های اجرایی و اقدام مشترک بیش از 171 کشور عضو در 250 میلیون هکتار از اراضی تالابی جهان، در سازمان حفاظت محیط زیست کشور و با حضور جهانگیری و کلانتری معاونین رییس جمهور، ارتباط تصویری ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بسیاری از مقامات و مسوولان دولت و سایر کشورهای عضو کنوانسیون رامسر و نماینده سازمان ملل متحد و .

با شعار جهانی پیوند ناگسستنی آب، تالاب و زندگی، در 28 بهمن امسال برگزار شد.

  در همایش یاد شده پیش بینی سخنرانی و ارسال پیام های روسای دولت های عضو و انتظارات جوامع بین المللی در حفاظت و صیانت از عرصه های تالابی و ضرورت های حفاظت به منظور جلوگیری از ایجاد کانون های سال 1398 و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای نشان افتخار «قهرمان ملی تالاب ها» به مدیرکل محیط زیست گلستان

اعطای نشان افتخار «قهرمان ملی تالاب ها» به مدیرکل محیط زیست گلستان