مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-01اقتصادي

آزادی 7 زندانی توسط کارکنان شرکت شهرک های صنعتی فارس


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: کارکنان این شرکت از ابتدای امسال تاکنون زمینه آزادسازی 7 زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرده اند.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: کارکنان این شرکت از ابتدای امسال تاکنون زمینه آزادسازی 7 زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرده اند.

احد فتوحی عنوان کرد: موضوع آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد از ابتدای امسال در قالب طرح خورشید خانه و با همکاری دفتر امور بانوان مورد توجه کارکنان این شرکت قرار گرفت و با همت آنان و در قالب کمک های داوطلبانه زمینه آزاد سازی زندانیان و بازگشت آنان به کانون گرم خانواده فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت شهرک های صنعتی فارس، فتوحی با بیان اینکه کارکنان این شرکت همواره در امور خیر پیشتاز هستند، گفت: در بحث کمک های مومنانه به منظور تهیه بسته های معیشتی ویژه اقشار کم درآمد ، ارائه کمک برای حادثه دیدگان سیل و زلزله و تحت پوشش قراردادن ایتام در قالب طرح اکرام ایتام نیز شاهد مشارکت مناسب همکاران بوده ایم که این روند همچنان تداوم دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تصریح کرد: علاوه بر آن صنعتگران مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان نیز همواره در امور خیز پیشتاز هستند و مشارکت بالایی در زمینه ارائه کمک های خیرخواهانه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 7 زندانی توسط کارکنان شرکت شهرک های صنعتی فارس

آزادی 7 زندانی توسط کارکنان شرکت شهرک های صنعتی فارس