مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-01سياسي

تغییرات مدیریتی گسترده در مناطق آزاد/ مدیرانی که نیامده می روند


پس از 40 روز از بازنشستگی دبیرشورای عالی مناطق ازاد که با استیذان مشغول فعالیت است بیش از 10 نفر از مدیران ارشد دبیرخانه شورا و مناطق آزاد تغییر کرده اند و این تحولات در پایان عمر دولت تدبیرو امید همچنان ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مرتضی بانک پس آنکه دو بار بازنشست شد و برای سومین بار براساس استیذان از رهبری به عنوان دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصاد فعالیت می کند، به تغییرات گسترده در دبیرخانه شورا و مناطق آزاد روی آورده است.

  حدود 40 روز است که مرتضی بانک توسط وزیر امور خارجه برای دومین بار بازنشسته شد و گفته می شود با استیذان از رهبری تا پایان کار دولت دوازدهم، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد را همراهی خواهد کرد.

هرچند هنوز تصویر روشنی از مرقومه استیذان در افکار عمومی و سطح رسانه ها منتشر نشده و به همین علت وضعیت آن شفاف نیست.

هرچند جابه جایی مدیران در یک دستگاه و نهاد امری عادی و طبیعی و در جهت نیل به اهداف ترسیم شده محسوب می شود اما با توجه به اینکه در ماه های پایانی دولت تدبیر و امید قرار داریم این حجم از تغییرات گسترده و تحول مدیریتی جای تامل و تعجب دارد.

این تغییرات گسترده مدیریتی بدین شرح است: 1- سودابه جلیلی مدیر اداری و مالی دبیرخانه پس از یک سال فعالیت (دی ماه 98) جای خود را به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات مدیریتی گسترده در مناطق آزاد/ مدیرانی که نیامده می روند

تغییرات مدیریتی گسترده در مناطق آزاد/ مدیرانی که نیامده می روند