مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-01اقتصادي

اتمام دو طرح عمرانی در بهشت رحمت شهرکرد تا پایان سال


سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شهرکرد گفت: دو طرح بازسازی نمای ساختمان معراج آرامستان بهشت رحمت شهرکرد و ساخت استراحتگاه پرسنل با حدود 700 میلیون تومان اعتبار تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

- سیداکبر نوربخش رضایی، امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد از اتمام دو طرح عمرانی در آرامستان بهشت رحمت شهرکرد خبر داد و گفت: بازسازی نمای ساختمان معراج آرامستان بهشت رحمت با قرارداد 4 ماهه و 215 میلیون تومان اعتبار آغاز شده که تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شهرکرد افزود: همچنین طرح ساخت استراحت گاه پرسنل آرامستان با 436 میلیون تومان اعتبار در حال ساخت می باشد که تا کنون 70 درصد آن یعنی مرحله سفت کاری به اتمام رسیده است و ما بقی این طرح نیز تا پایان سال جاری اجرایی و افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه 2 میلیارد تومان بودجه عمرانی ویژه سال آینده پیش بینی شده است، اظهار کرد: ساخت قطعه پنجم آرامستان به همراه پارکینگ با اعتبار 360 میلیون تومان، محوطه سازی گلزار شهدای شهرکرد با اعتبار 500 میلیون تومان، طرح ساخت المان آرامستان بهشت رحمت با 100 میلیون اعتبار، احداث سرویس بهداشتی در هر قطعه آرامستان، توسعه سالن اجتماعات و سالن نماز آرامستان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام دو طرح عمرانی در بهشت رحمت شهرکرد تا پایان سال

اتمام دو طرح عمرانی در بهشت رحمت شهرکرد تا پایان سال