مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-01اقتصادي

1400 نیروی متخصص استان سمنان به بازسازی عتبات اعزام شدند


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان گفت: تاکنون یک هزار و 424 نفر از نیروهای تخصصی این استان به منظور کمک به بازسازی عتبات عالیات به کشور عراق اعزام شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعزامی از استان به کشور عراق و عتبات عالیات انجام نشده و در حال حاضر هدف گذاری ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان ها جمع آوری نذورات برحسب جمعیت است.

دوست محمدی با بیان اینکه استان سمنان متعهد گردیده است تا به ازای سهم پنج هزار تومانی برای جمعیت هفتصد هزار نفری استان سمنان مجموعاً 3.

5 میلیارد تومان جهت بازسازی عتبات عالیات مساعدت نماید، تاکید کرد: 80 درصد از تعهد استان سمنان در ارتباط با بازسازی عتبات عالیات محقق شده است همچنین برای سال آینده با همفکری جمعی از کارشناسان و صاحب نظران و همچنین موافقت استاد بازسازی عتبات عالیات در نظر داریم تا تعهد سه و نیم میلیارد تومانی را برای استان تثبیت کنیم.

وی با بیان اینکه استان سمنان در مجموع جایگاه خوبی را در بحث بازسازی ستاد عتبات عالیات در سطح کشور نداشته، اما تلاش ما بر این است که این جایگاه را ارتقا دهیم، افزود: برای سال آینده تلاش می کنیم تا عملیات ساخت یکی از درب های ورودی حرم سامرا را با اعتبار پنج میلیارد تومان در سطح استان تقبل و به انجام برسانیم در همین راستا همچنین عملیات ساخت این بنا از خردادما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 نیروی متخصص استان سمنان به بازسازی عتبات اعزام شدند

1400 نیروی متخصص استان سمنان به بازسازی عتبات اعزام شدند