مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-01پزشكي

روغن های حیوانی جادویی اند؟


برخی متخصصان رشته های غیر مرتبط و افراد متخصص نما بیکار ننشسته اند و با راه اندازی صفحه های مجازی منتسب به طب سنتی، به تبلیغ و معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی بر پایه طب سنتی می پردازند و کرم ها و روغن هایی را که هیچ گونه مجوزی دریافت نکرده اند و تحقیقات .

- برخی متخصصان رشته های غیر مرتبط و افراد متخصص نما بیکار ننشسته اند و با راه اندازی صفحه های مجازی منتسب به طب سنتی، به تبلیغ و معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی بر پایه طب سنتی می پردازند و کرم ها و روغن هایی را که هیچ گونه مجوزی دریافت نکرده اند و تحقیقات در مورد استفاده از آنها کامل نشده، با شگردهایی می فروشند و پول هنگفتی به جیب می زنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم نوشت: این روزها در برخی عطاری های سطح شهر در مورد درمان دردها و بیماری ها با روغن های با منشأ حیوانی همچون روغن شترمرغ و روغن الاغ و خراطین و مار و عقرب تبلیغات زیادی می شود.

ادعا می کنند این روغن ها خواص و اثربخشی سریع و فوق العاده ای داشته و چون طبیعی هستند، بدون کوچک ترین عوارض احتمالی می توانند التیام بخش باشند.

جالب تر این که برخی متخصصان رشته های غیر مرتبط و افراد متخصص نما نیز بیکار ننشسته اند و با راه اندازی صفحه های مجازی منتسب به طب سنتی، به تبلیغ و معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی بر پایه طب سنتی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روغن های حیوانی جادویی اند؟

روغن های حیوانی جادویی اند؟