مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-01پزشكي

نخستین مورد مثبت کرونای انگلیسی در کردستان ثبت شد/کرونای انگلیسی به کردستان رسید


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: نتیجه آزمایش یک نفر از سه بیمار مشکوک مبتلا به کرونا جهش یافته انگلیسی در استان که به تهران ارسال شده بود، - دکتر ابراهیم قادری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: نتیجه آزمایش یک نفر از سه بیمار مشکوک مبتلا به از آنها هستیم، اذعان کرد: بیمار مشکوک دیگر به این نوع از ویروس جهش یافته در استان شناسایی شده است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اذعان کرد: مشغول فراهم کردن امکان انجام تست های ویژه ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی در استان هستیم و امکانات آن فراهم شده است.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس جهش یافته نباید در مردم وحشت ایجاد کند، عنوان کرد:این ویروس علائمی شبیه ویروس اولیه دارد و تنها روند بروز علائم آن سریعتر و میزان واگیری آن بیشتر است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه از نظر ابتلا به کرونا استان در وضعیت باثباتی به سر می برد، اذعان کرد: در برخی روزها شاهد افزایش های نگران کننده ای در برخی شهرستان ها هستیم.

وی با تاکید براینکه اگر مردم رعایت نکنند، روزهای سختی در پیش داریم، اظهار کرد: رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی باید بیش از پیش مورد توجه شهروندان به ویژه در شهر سنندج قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مورد مثبت کرونای انگلیسی در کردستان ثبت شد/کرونای انگلیسی به کردستان رسید

نخستین مورد مثبت کرونای انگلیسی در کردستان ثبت شد/کرونای انگلیسی به کردستان رسید