مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-01بين الملل

حمله جدید پمپئو به دولت بایدن به خاطر عقب نشینی از فعال سازی مکانیسم


پمپئو در انتقاد جدیدش از دولت بایدن به خاطر عقب نشینی از فعال سازی مکانیسم ماشه گفت: همه این ها همگی پیش زمینه بازگشت به توافق احمقانه هسته ای است؛ - ما این توافق را پاره کرده بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در گفت وگویی عقب نشینی دولت جدید آمریکا از ادعای دولت دونالد ترامپ مبنی بر فعال شدن مکانیسم ماشه علیه ایران و القای تروریستی بودن انصارالله یمن را پیش زمینه بازگشت آمریکا به توافق هسته ای تلقی کرده و از آن انتقاد کرد.

ایسنا به نقل از فاکس نیوز نوشت: مایک پمپئو وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در پی عقب نشینی اخیر دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل از ادعای دولت دونالد ترامپ رییس آمریکا مبنی بر آغاز روند فعال سازی مکانیسم ماشه(بازگردانی سریع تحریم های بین المللی) علیه ایران از سوی آمریکا گفت: ایده ما این بود که ما نباید به ایران اجازه دهیم در بازار آزاد، سلاح خرید و فروش کند، فناوری و تجهیزات پیشرفته چینی و روسی را بخرد.

نمی توانم درک کنم که چرا دولتی باید فکر کند که این(خرید و فروش سلاح توسط ایران) فکر خوبی بوده است.

پمپئو با اشاره به تصمیم دولت بایدن برای القای تروریستی بودن انصارالله یمن، ادامه داد: من فکر می کنم که این ها همگی پیش زمینه آن ها برای بازگشتن به این توافق احمقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله جدید پمپئو به دولت بایدن به خاطر عقب نشینی از فعال سازی مکانیسم

حمله جدید پمپئو به دولت بایدن به خاطر عقب نشینی از فعال سازی مکانیسم