مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-01سياسي

کیت تشخیص سریع کرونا بومی سازی شد


کیت تشخیص سریع کروناویروس توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه بقیه الله(عج) و دانشگاه بوعلی سینا در شرکت دانش بنیان «فرین بهبود تشخیص» بومی سازی شد.

- ایسنا/همدان کیت تشخیص سریع کروناویروس توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه بقیه الله(عج) و دانشگاه بوعلی سینا در شرکت دانش بنیان فرین بهبود تشخیص بومی سازی شد.

عضو هیئت علمی گروه شیمی دانشگاه بوعلی سینا و از اعضای هیئت مدیره این شرکت، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کیت تشخیص سریع کروناویروس در شرکت فرین بهبود تشخیص، بومی سازی شده و مشابه داخلی ندارد.

دکتر عباس افخمی با بیان اینکه کیت تشخیص سریع کرونای این شرکت به تولید انبوه رسیده است، اضافه کرد: این کیت ظرف مدت 15 دقیقه نتیجه ی تست را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: مدتی است که شرکت فرین بهبود تشخیص در زمینه کیت های تشخیص سریع کار می کند و توانسته با استفاده از محققان جوان، کیت هایی تولید کند که کیت تشخیص سریع کرونا از تولیداتی بود که به تازگی از سازمان غذا و دارو مجوز دریافت کرده است.

افخمی در رابطه با مزیت های استفاده از این کیت نسبت به موارد مشابه خارجی، گفت: به علت تحریم های موجود، در خرید کیت های خارجی خیلی موفق نبودیم و از طرفی وقتی یک محصول بومی به تولید انبوه برسد، به صورت قطعی با هزینه ی کمتری در اختیار مردم قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیت تشخیص سریع کرونا بومی سازی شد

کیت تشخیص سریع کرونا بومی سازی شد